Tiedote Toriseva Golf Oy:n osakkeenomistajille

Toriseva Golf Oy:n varsinainen yhtiökokous on 25.5.2018 päättänyt perustaa osakkeenomistajille vuokrapelioikeuspoolin. Kauden 2018 pelioikeuspooliin voivat kaikki osakkeenomistajat, jotka eivät ole käyttäneet kauden 2018 pelioikeuttaan, ilmoittaa pelioikeutensa vuokrattavaksi. Osaketta, jonka pelioikeus ilmoitetaan pooliin, ei saa rasittaa mikään vastike- tai muu velka aikaisemmilta vuosilta.

Kauden 2018 vuokrapooliin pitää ilmoittautua 21.6.2018 mennessä. Vuokrapoolin tuotot jaetaan tasan ilmoittautuneiden kesken.

Ilmoittautumiset pooliin sähköpostilla osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse toimitusjohtaja Tapio Varikselle 050 5113298.

Esimerkki: 10 pelioikeutta ilmoitetaan vuokrattavaksi pelioikeuspooliin. 9 poolin pelioikeutta saadaan vuokrattua. Pelioikeuden hinta on vastikkeen verran 360€. Pooliin on kertynyt 3240€. Tämä jaetaan tasan pelioikeuksien kesken, joten jokaiselle pelioikeudelle jaetaan takaisin (3240€ / 10) = 324€.

Kauden 2019 vuokrapelioikeuspoolista tiedotetaan lisää myöhemmin.

Virroilla 5.6.2018

TORISEVA GOLF OY / HALLITUS

Golf-Virrat ry
Lakarintie 350
34801 Virrat
Puh. 03-4753 666
Fax. 03-4764 101
golfvirrat@golfvirrat.fi

PANKKIYHTEYDET
OP FI18 5524 0320 0026 41

Klubin aukioloajat

Klubi auki kesäkuussa ma-su 9:00 - 19:00

Kilpailupäivinä avaamme tuntia ennen ensimmäistä lähtöä.

Caddiemaster tiedottaa

Seuraavat kilpailut: